Friday 17 January 2014

Shes back!!

assalammualaikum salam ahad dan selamat hari raya eidulfitri kepada yg berpuasa..yg xpuase tanpa sebab sohih kau jgn nak perasan aku wish ari raya kat kau..sila malu dgn diri sendiri...  

blog dh lame xhapdate, tempoh beberapa bulan macam  berpuluh tahun...nak cakap busy xjugak, tapi ada benda yg lagi penting nak di uruskan...(alasan yg nyata ialah MALAS)..

Few months back banyak betul yg jadik, semua nye yg aku xpenah expect pon akan jadik but thru all the bad day i still stand still sebab aku percaya Allah uji aku bersebab...aku rase ujian yg aku dapat ne xdela besar sgt mcm org lain yg lagi teruk teruk tiada yg teruk melainkan yg teruk belaka..wakaka, berpusing nak membaca..

Okla, just a simple intro after a long vacation...

Bye,till we meet again ;)

No comments:

Post a Comment