Thursday 28 February 2013

kepochi kembali

Finally,aku jumpa jalan pulang..bukan lupa blog password tapi mood nak mengkarut semakin menipis lately,aishhh perassan yg biadap..If dulu aku boleh meng-nagging everyday kat sini,tapi now eventhough ade free time (most probably during office hour) still,kemalasan tu mengatasi nafsu untuk mengarut..aku lagi prefer utk blogwalking to blog2 kak filla(blog yg aku paling suka baca sebab dye ne gila2 macam aku gak n paling penting,kaki makan cam aku..yeayyyyy,geng!),sigojes hanis zalikha n blog sigila maria hana(ex-classmate form5)...
Tu jela rutin harian aku sejak sejak penyakit malas menular dalam diri ne..hah, ne pon aku dh rasa penat menaip sebab penyakit malas dh start,tapiiiii...aku kuatkan diri,tanam dlm diri by today aku msti post 1 entry sbb sebenanye aku nak share ngn korang 1 skincare product from korea yg amazingly the best..(ignore my grammar please)
Patutnya semalam aku dh post entry pasal skincare product tu,tp disebabkan kebiadapan memory card camera aku,things doesnt go as planned..Abes ranap semua picx yg aku snap smlm,mmry card tu boleh plak tetiba corrupted..what the heckkkk..aku tertonggeng2 snap picx,skill kalah amateur last2 kau ilangkan semua picx aku dlm tu...sabarlah wahai hati..bukan senang nak senang..T__T
Kesudahannya, back 2 basic jela..guna bb capture product tu...memangla kualiti is way too far from what im expecting,tapi dh short time plus aku malas nak mengadap dslr tu lagi,leceh,rimas,lemas, jadi terimala seadanya..
Okay,aku nak pg mengedit ape yg patut kat post skincare product tu,later in afternoon aku up untuk korang yg tersayangss...
Tata,muah2

No comments:

Post a Comment